2018in güzel olayları

Twitter etkinliğini buraya taşımak istedim, daha kalıcı olsun benim için. 15 like aldığı için 15 güzel şeyi paylaşıcam. Yeni yıla girmeden ağlayım biraz daha dertlerime. Evet, %90ından fazlası (Bittiğinde %100 de olabilir) Japonya ile alakalı olacak tabii ki. Başlıyorum.

1. 2018’e hem Higashikurume’deki arkadaşlarım hem de Osaka’dan kopup gelen Bebil ve Yibib kamkimlerle girdim. Shibuya’da ezilerek, iğrenç kültürsüz yabancıların arasında kalarak geri sayım yapsak da güzeldi be :’) Aşağıdaki fotoğraf tam da ortasında kaldığımız kalabalıktan. Geri sayım sonrası saatlerce girecek karaoke aradık. O sırada bi grup arkadaşı kaybettik. Telefonların şarjları bitti. Bi şekilde tekrar bir araya gelebildik ve 2 oda şeklinde sabbaha kadar içerek karaoke yaptık :’) Sonra Sumidagawa’ya (Japonya’daki favori mekanımdır) gidip güneşin doğuşunu izledik ama o kısımları pek hatırlamıyorum fslkdjf Sonrası işkenceydi zaten yazmayayımmaxresdefault
  2. Hemen ardından Ocak ayında kamkilerimden 3 tanesiyle (soldan sağa En tatlış Vietnamlım, İyi ama saf olan Ukraynalım, Küçük Vietnamlım) Nagano’ya tatile gittik. Fotoğrafa bakınca bile gözüm doldu ya bi dk :”'( O kadar özlemişim ki hepsini :”( Kızlarımla pek çok geziye gittik ama tam kadro gidememiş olsak da bu gittiğimiz ilk gezi olduğu için bunu koyayım, diğerleri bana kalsın :’)1515335097898Ucuza bulduğum otel dünyanın bi ucunda ve dağ eteğinde çıkmıştı da, karda kışta gece yürürken şimdi şu dağdan şu inse bu gelse falan diye konuşarak giderdik :’) Otelin ucuz olmasının sebebini de sonradan öğrendik ama. Meğersem geçen yıllarda yemeklerinden herkes zehirlenmiş de olay olmuş fklsdjfsdf Zaten bi biz bi de yaşlı bi çift kalıyodu otelde. Ama akşamları aburcubur ve içkilerimizi alıp yukatalarımızı giyip tvde Suda Masaki’nin dizisini çığlık çığlığa izleyişimiz falan. Ne güzel günlerdi bee…IMG_20180107_222202
  3. Hokaido’daki yuki matsuriye (Kış festivali) gidemeyince canım Çekli kankim Niigata’daki yuki matsuriye gitmeyi teklif etti.Ve işte görüyorsunuz eksi bilmem kaç derecede tipi kar altında buzdan sahnede saatlerce opera ve bilimum müzik gruplarını dinlemekten buz tutmuş arkadaşlarım ve hemen arkalarında büyük ihtimalle operadan çok etkilendiği için ağlayarak video çeken ben fsdfkl Umarım bir dahaki sefere Hokkaido’nun yuki matsurisinde ağlarız ❤1518901308733
  4. Yine Bebil ve Yibib kamkilerimle bir sürü zorluğa ve salaklığımıza göğüs gererek Fukuoka ve Okinawa tatilimize çıktım. Fukuoka’da canım senseimizle buluştuk yemedi yedirdi içmedi içirdi ❤ Sonra Okinawa’da Okinawalılardan tırstığımız bir akşam sonrası bi bakmışız yerli halka haşır neşir olmuşuz ikramlar yağıyor sjdlfkjds Sefillik çektik (Bknz aşağıda 3-4 saatlik rötarla havaalanında uyuyan Yibib) ama unutulmaz tatillerim arasındadır :’)IMG_20180305_110110
  5. Her ne kadar ayrılmış olsak da benim için 2018in en güzel olaylarından biri eski sevgilimle tanışmış olmak. 20180504_124458_624
  6. O an “Off aman neden kabul ettim yaa” diye düşündüysem de gözümde büyüttüysem de yurtça gittiğimiz Gunma gezisi ❤ Fotoğraflar beni çok kırıyor şu an yaa herkesi o kadar çok özlemişim ki şu an daha iyi anladım 😥 Otobüste saçmalayışlarımız, ryokan (Japon stili konaklama yeri) bize ayrıldığı için çılgınlarca yiyip içip sabbaha kadar kudurmalarımız 😥1522213301832.jpgBu da kim çektiyse ağlatan bir diğer fotoğraf olarak dursun, ben ve ekürim ❤ Gunma’nın ne kadar köy bir yer olduğuyla ilgili espriler yapa yapa hiçbir şey olmayan köyü keşfediyoruz :”(1522336077761
  7. Sakuraların açışını görebilmek! Tartışmasız! Sonunda yaşayabildiğim en güzel şeylerden biriydi! Ve sevgilim ve kamkisinin beni adını unuttuğum parka götürmesi, orda hazırladığım lezzetsiz yiyeceklerle piknik yapmamız :’)IMG_-e8b4ja
  8. Japonya’da ilk defa bir konsere gittim! Hem de sevdiğim gruplardan biri olan Amazarashi’nin konserine ❤ Back Number ve Radwimps en çok gitmek istediğim konserlerdi ama bilet alma kısmına yetişemedim malesef. Neyse bir dahakine bol bol konserlere giderim :’)
  9. Bu benim için 2018in en güzel günleri gibi bi şeydi galiba. Bebil, eski sevgilim ve kamkisi dördümüz Shizuoka ve Yamanashi tatiline çıktık. Çılgınlarca eğlendiğimiz, içtiğimiz, gezdiğimiz birkaç gündü :’) Bebil’in sarhoşken varını yoğunu kaybetmesi gibi trajikomik bi olay da yaşamıştık hala hatırlar hatırlar güleriz fskdfskdf (Sonradan bulundu tabi, Japonya’dan bahsediyoruz yani.)20180429_140929_874
  10. İkinci kez dağa çıktım. Yani 600m. sadece ama Takao Dağı diye Tokyo’da oldukça ünlü bir dağ. İlk kez 2017 sonbaharında momiji (kırmızı akçaağaç yaprakları) görem diye Japon arkadaşım götürmüştü beni. Sonra kamkilerim yazın gitmek istediğini söyledi, tabii ki asla hiçbir şeye hayır demeyen ben bi de kamkilerimle çıktım. Çok sıcaktı ama yine çok eğlendiğimiz bir gündü 😥1531137640678
  11. 27 yıldır hayatımın en hatta tek güzel doğumgünün yaşadım! Hem de 2gün ardarda. Bi gün önce kamkilerim yurtta mutfağımızda parti verdi :’) Evet belki sıcaktan erimiştik, böcekler yüzünden kaşınıyorduk, ben aldığım bir hediyeyi daha aa çok güzel diyemeden düşürüp kırmıştım ama çok güzeldi :’)1531564984218
  12. Asıl doğum günümü 12. maddeye yazayım bari lfksdf Bebil’im Osakalardan kalktı geldi doğum günüme. Ve önce hayatımın ölümsüz aşkı Yutaka Ozaki’nin mezarına gittik. Sonra güzel bi yemek yedik. Sonra izakayada bi güzel içtik ve sabbaha kadar karaoke yaptık.36905118_359472401251729_7264783764952186880_n
  13. Başımı alıp tek başıma çıktığım tatiller de 2018in en güzel olaylarındandı ❤ Mesela bir tanesi yazın rapor mu yazılır yeeaa (yazın okul var Japonya’da 🙂 ) diyerek bir haftasonu kalkıp Nagoya’ya gittiğim gezi. Kaldığım guesthouse’u hayatım boyunca unutmıycam. Orda o kadar eğlenmiştim ki yeni insanlarla tanışıp :’)Untitled-1
  14. Buna da 18 kippu ile çıktığım geziyi yazayım. 5 ardışık olması zorunlu olmayan gün boyunca kullanabildiğiniz biletle trenden trene atlayarak yolculuk ediyorsunuz. Mesela bir yere 12 saatte 10 aktarma falan yaparak gidiyosun gibi. Özgürlüğümün tadını çıkardığım son günlerimdi bunlar. Kafama göre orda burda inip bir sürü şehir gezdim gördüm, insanlarla tanıştım. Japonya’da yaşamaya başladığımda yılda en az bir kere yapmak istediğim bir etkinlik mesela bu.20180812_105909_0
  15. Kapanışı beni her zaman ağlatan bir fotoğraf ile yapayım. Herkesin hüngür hüngür ağladığı sonra yine çok eğlenip sabaha kadar içip hafızaların kaybolduğu veda partimiz ❤ Yani 2018in en ama eeeeeenn güzel olayı dünya güzeli insanlarla tanışmam, onlarla bir arada yaşamamdı :’)1533726524819

Beni çok yıprattı bu yazı. Döndüğümden beri fotoğraflara bakmaktan kaçınıyodum çünkü ama şu an minik kalbim daha fazla dayanamadı tekrar görünce galiba. Dediğim gibi %100ü Japonya oldu yazının. Çünkü burada benim için güzel hiçbir şey yok. Son 4 ayım sadece özlemekle geçiyo o kadar.

2019dan tek dileğim beni daha fazla burada tutmaması. İyi geceler.

2 thoughts on “2018in güzel olayları”