2019’un yapılacaklar listesi

1533483850247

2019’da kendime yaşamak için sebep vereyim diye buraya bir yapmak istediklerim listesi oluşturayım dedim. Bilirsiniz tik atmayı sevdiğim için yapmayacağım şey yoktur.

Ο Bu yılın en büyük hedefi mezun olmak bir kere. Zaten olucam da (acaba?) ben yine de yazayım yani. Gerçekten bıktım non-stop öğrenci olma durumundan artık.

Ο 2019 yılı içerisinde, daha doğrusu hazirandaki mezuniyetten sonraki 6 aylık süreçte Japonya’da iş bulabilecek miyim bilmiyorum ama en azında 2020 yılına Japonya’da girmeye geçen yılbaşında karar vermiş bulunmaktayım. Gözümü karartıp gitmeye karar verdim. Biriktirdiğim paramı alır 3 ay vizesiz hakkımı kullanır o sırada iş ararım olmadı be…

Ο Bi süredir çalışıyorum ama hala bu konuda kendime güvenim sıfır. İngilizce. Hatırlamaya başladım, tekrardan oturmaya başladı evet, ama mezun olana kadar kapansın istiyorum bu mevzu. Benim için en zoru kelime ezberi! Bu konuda neler yapabileceğime dair yardım edebilecek arkadaşlar twitter ve curioucatimi biliyorsunuz :*

Ο Kitap çevirisi yapmak. İlla bir yayıneviyle anlaşarak olmak zorunda değil. Kısa öyküler de olabilir bu. Çeviri yapmanın hoşuma gittiğini yeni yeni fark ettim ve bunu sürdürebilmek istiyorum. Umarım bu tatilimde elimdeki kitaplara bir göz atacağım bakalım.

Ο N1 almak! Aralıktaki sınavın sonucunu bekliyorum ama o olmazsa Temmuzdakine iyi hazırlanmak en azından yapmak istediklerim arasında. Umarım (pek umamıyorum ama 😥 ) aralıkta girdiğimdekinden alırım belgeyi, kafamda bir şeyler var eğer alabilirsem çünkü. O kısmı bana kalsın şimdilik.

Ο Tasarım ya da fotoğrafçılıkla ilgili elime bir belge alabilmek istiyorum. Umarım kurslara, halk evlerine adım atabilicem bir ara. Erteleyip durdum 😥

Ο Yine öğretmenlik ile ilgili bir planım var. Bu da bana kalsın ama onu da mezun olmadan aradan çıkarayım diye kalsın aklımda ve burada.

Ο Bu çok önemli! Zayıflamak flskdjfsd Açıkçası kendimi öyle çok kilolu falan gördüğüm söylenemez ama yani Japonya’dan döndüğümde 6-7 kilo almış olmak da… İdeal kiloma düşeyim de Japonya’da yine kilo alırız be :’D 58-59 falan olalım bakalım yine mezuniyete kadar.

Ο Piyanoda en az bir klasiği tamamen çalabiliyor hale gelmek istiyorum artık! Zoru görünce kaçma huyumdan bıktım, sırf bu yüzden sanatın her dalından biraz biraz yapabiliyorum fsdjfs

Ο Yani bir kez daha söylememe gerek yoktur diye düşünüyorum ama kalıcı olarak Japonya’ya yerleşebilmek tabii ki.

Şimdi aklıma gelen beni gazlayan şeyler bunlar. Azcık daha dişimi sıksam tamamdır ya :’) Tamam mıdır yani acaba :’) Neyse bakıcaz. İyi geceler.

 

 

 

2 thoughts on “2019’un yapılacaklar listesi”

Leave a comment